Anasayfa
Vakfımız
Kampüs Gelişim Projesi
Bize Ulaşın
ELYD Genel Başkanı Atıl ERMAN Haberler Duyurular Tebrikler Geçmiş Olsun Kaybettiklerimiz Bülten ELYD Üye Albümü ELYD Üye Aidatları ELYD Üyelik Başvurusu ELYD Altın Kitap
Haberler
Tarihi Edirne Lisesi Proje Lisesi oldu
Türk Milli Eğitiminin ulu çınarı tarihi Edirne Lisesi proje lisesi oldu
Vali Canalp’tan lisemize ziyaret
Sayın Valimiz Ekrem Canalp beyefendi tarihi Edirne Lisesini ziyaret ettiler
Lisemiz 162 yaşında
Geleneksel pilav şenlikleri ile lisemizin 162 yaşını kutladık
Optik ölçme ve değerlendirme merkezi
Edirne Lisesi optik ölçme ve değerlendirme merkezi açıldı
ELYD 85 yaşında sergisi
ELYD 85 yaşında sergisi lisemiz Cemal Gökçe salonunda açıldı
Geleneksel Meriç balosu yapıldı
Geleneksel Meriç balomuz edirne Nova Cıty Park tesislerinde yapıldı
ELEV 16.mütevelliler kurulu toplantısı yapıldı
Edirne Lisesi Eğitim Vakfının 16. Mütevelliler Kurulu toplantısı, 12 Mayıs 2019 Pazar günü yapıldı.
Anı plaketleri takdim edildi
40., 50. ve 60. yıl anısı plaketleri törenle takdim edildi
İngilizce Konuşma Yaz Kampı Edirne’de
Edirne Lisesi öğrencilerinin İngilizce konuşma yaz kampı bu yılda Edirnede yapılıyor
Polonya, Almanya ve Ukrayna gezisi
Derneğimizin, camiamız mensupları için düzenlediği 15. yurtdışı gezisi bu yıl Polonya, Almanya ve Ukrayna’yı kapsadı.
Senfoni orkestrası çalışmaları
Edirne Lisesi Senfoni orkestrası çalışmaları mayıs ayında başladı
Lisemizin 162. yılı
Gelin 162. yılımızı Edirne’de sizlerle birlikte kutlayalım.
Milli Eğitim Müdürümüz Arpacı
Yeni milli eğitim müdürümüz sayın dr. Önder Arpacı’yı makamında ziyaret ettik.
Poşet kullanmıyorum
Edirne Liseliyim, doğayı koruyorum poşet kullanmıyorum, kampanyamız.
Derneğimizin 85. yılını kutladık
Geleneksel Meriç Gecemizi ve Derneğimizin 85. kuruluş yıldönümü coşku ile yaşadık
Geleneksel Meriç Balosu
Balomuz 22 Nisan 2019 Pazartesi akşamı saat 19.00 da Novacity Park Tesislerinde yapılacaktır.
15. ELYD Büyük Ödülü Mete Altan’ın
15. ELYD Büyük Ödülü Emniyet Terörle Mücadele Dairesinin Kurucusu ve ilk başkanı Sayın Mete Altan’a takdim edildi.
Desteklerini bekliyoruz
ELEV Vakfı burs fonuna bu yılda sizlerin desteklerini bekliyoruz
Kütüphanemize kitap yağıyor
Kitap bağış kampanyamız devam ediyor ve kütüphanemize kitap yağıyor
16.Mütevelliler Kurulu Toplantısı
Edirne Lisesi Eğitim Vakfı 16.Mütevelliler Kurulu Toplantısı Duyurusu
Edirne Lisesinden haberler
“Hayata Açılan Kapılar” isimli sergisi büyük ilgi gördü.
Derneğimizin 85. yılı
Derneğimizin 85. yılını büyük bir coşkuyla kutluyoruz
15. ELYD Büyük Ödülü Mete Altan’a
15. ELYD Büyük Ödülü, Emniyet Terörle Mücadele Dairesinin kurucusu ve ilk başkanı sayın Mete Altan’a takdim edilecek
Portekiz gezisinde güzel anlar yaşadı
Derneğimizin Portekiz gezisine katılanlar çok güzel anlar yaşadı
2019 yılında ilk yurt dışı gezimiz
2019’daki ilk yurt dışı gezimiz Ukrayna, Polonya ve Almanya’ya
Vali Ekrem Canalp’i ziyaret ettik
Edirnemizin yeni Valisi sayın Ekrem Canalp’i makamında ziyaret ettik
Öğretmenler Gününü kutladık
Tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutladık
Çağdaş bir kütüphane kuruyoruz
Lisemize 21. yüzyıl normlarında çağdaş bir kütüphane kuruyoruz
Okulumuza kitap yağıyor
Kitap bağış kampanyamız başladı, okulumuza kitap yağıyor
Burs fonuna desteklerinizi bekliyoruz
ELEV Vakfı burs fonuna bu yıl da sizlerin desteklerini bekliyoruz
Masa tenisinde il şampiyonuyuz
Okulumuz masa tenisi takımı Edirne il şampiyonu oldu
DERNEĞİMİZİN UKRAYNA GEZİSİ
Derneğimizce düzenlenen yurt dışı gezilerinin 13.sü 2-19 Ağustos tarihleri arasında Ukrayna'da gerçekleştirildi.
ARAMIZA YENİ KATILAN KARDEŞLERİMİZ
Edirne Lisesinden mezun olan kardeşlerimiz 31 Mayıs günü yapılan törenle diplomalarını aldılar.
İNGİLİZCE YAZ KAMPI BAŞARIYLA TAMAMLANDI
T.Ü. Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmeliği iş birliğiyle gerçekleştirilen yaz kampı başarıyla sonuçlandı. Kap sonunda yapılan törenle başarı belgeleri öğrencilere verildi.
ELEV BURS FONU İLGİLERİNİZİ BEKLİYOR
ELEV olarak gerek okulumuzda gerekse üniversitede okuyan başarılı ama ekonomik güçleri zayıf kardeşlerimize burs veriyoruz ve sizlerin de ilgilerinizi bekliyoruz.
EDİRNE LİSESİNİN YENİ ÖĞRENCİLERİ
Yeni öğretim yılında okulumuzda okumaya hak kazanan öğrencilerimiz törenle Edirne Lisesi ailesine katıldılar.
BAKANIMIZI CAMİAMIZ ADINA KUTLADIK
Yeni Milli Eğitim Bakanı Sayın Prof.Dr. Ziya Selçuk'u, bir mektupla camiamız adına kutladık ve camiamızın başarı dileklerini ilettik.
ÖĞRETMENLERİMİZİN YAZ YAZ SEMİNERİ GERÇEKLEŞTİ.
Okulumuzun eğitim kalite ve standardını yükseltmek için T.Ü. Eğitim Fakültesi işbirliğiyle gerçekleştirilen bu yıl ki yaz semineri başarılı geçti.
MEZUNLARIMIZ İSTEDİKLERİ FAKÜLTELERİ KAZANDILAR
Lisemizin 2018 yılı mezunları bu yıl yapılan üniversite sınavları neticesinde, elde ettikleri puanlarına göre istedikleri üniversitelerin ilgili bölümlerine kayıtlarını yaptırdılar.
161.YIL PİLAV ŞENLİKLERİ
Lisemizin kuruluşunun 161. Yılı gerek derneğimiz gerekse okulumuz tarafından gerçekleştirilen etkinlikle görkemli bir şekilde kutlandı.
1968 MEZUNLARIMIZA 50.YIL ANI PLAKETİ
1968 yılı mezunlarımıza 50.Yıl Plaketleri Margi Otel Balo salonundaki Meriç Gecesinde düzenlenen bir törende takdim edildi.
1978 MEZUNLARIMIZ 40.YIL ANI PLAKETLERİNİ ALDILAR
Okulumuz 1978 yılı mezunları 23 Nisan günü yapılan Pilav Şenliklerinde düzenlenen bir törende 40.Yıl Anı Plaketlerini aldılar.
SEDAT ÖNENGÜT ARKADAŞIMIZI KAYBETTİK
Kurulduğu günden buyana ELEV Edirne Şubesi Başkanlığını büyük bir özveriyle yapan arkadaşımız Sedat Önengt'ü kaybettik.
GELENEKSEL MERİÇ BALOSU
Derneğimiz Edirne Şubesinin her yıl 22 Nisanda organize ettiği Meriç Balosu bu yıl Margi Otel Tuna Balo Salonunda gerçekleştirildi.
1978 MEZUNLARIMIZIN ÖRNEK DAVRANIŞI
1978 Mezunlarımız aralarında topladıkları 10.000 TL'yi burs kampanyasında kullanılmak üzere genel merkezimize teslim ettiler.
MODAVİZYON'A ŞÜKRAN PLAKETİ
Okulumuz bandosunun kıyafetlerini imalatını gerçekleştirip hiçbir ücret almadan okulumuza hediye eden Modavizyon A.Ş.'ye Şükran Plaketi sunuldu.
ELEV EDİRNE ŞUBESİ YENİ YÖNETİMİ
Vakfımızın Edirne Şubesinin yeni yönetim kurulu ELEV Genel Merkezince yeniden belirlendi.
161. YILDA TARİHİ LİSEMİZDE BULUŞALIM
Edirne Lisesinin kuruluşunun 161. Yılı 18-23 Nisan tarihlerinde gerçekleştirilecek etkinliklerle kutlanacak.
55.GENEL KURUL TOPLANTISI YAPILDI
ELYD Genel Merkezinin 55. Olağan Genel Kurulu İstanbul'da toplanarak yeni yönetim kurulunu oluşturdu.
EDİRNE'DE MERİÇ BALOSU
Her yıl Edirne Şubemizce düzenlenen Meriç Balosu bu yıl 22 Nisan akşamı Margi Otel Tuna Balo salonunda gerçekleşecek.
« geri1/8ileri »
Anasayfa  |  Okulumuz  |  Yetişenlerimiz  |  Derneğimiz  |  Vakfımız  |  Kampüs Gelişim Projesi  |  Bize Ulaşın